måndag 9 september 2013

Kommunpamparna - skämskudde fram!



Jag har lärt mig ett uttryck som jag inte trodde att jag skulle använda nån gång: SKÄMSKUDDE

Men tyvärr så har jag plockat fram den största kudden jag kan hitta inför tisdagens program i SVT 1 som handlar om Kommunpamparna. Eftersom Miguel Odhner från min kommun och mitt parti är en av deltagarna i programmen ( 4 hela timmar ) så kommer jag att sitta med kudden i knät.

Jag har sett små snuttar av programmen som har figurerat på sociala medier. Pinsamt.

Om du inte tycker det är pinsamt eller på något annat sätt vill kommentera gör det gärna i kommentatorsfältet nedan.

Ojdå. Jag såg att Socialdemokraterna i Kungälv lagt upp en ny sida där Miguel får möjlighet att kommentera det som händer i TV. Här samlar Glenn Ljunggren, som har gjort sidan, ärven bilder från facebook.  www.kommunpampar.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar